MKB Collectieven klachten?

Geef uw probleem aan ons door, dan lossen wij hem op!

Wij ontvangen graag feedback van jou als klant, zowel positief als negatief. Wij verzoeken om elk probleem, hoe klein dan ook, bij MKB Collectieven te melden zodat wij jou als klant een reactie kunnen geven en eventueel bepaalde zaken kunnen veranderen. Wij doen er alles aan om klachten over MKB Collectieven zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Telefonische klacht doorgeven:

Meld jouw MKB Collectieven klacht bij onze Klantenservice via 010 - 268 00 40. MKB Collectieven zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur en staan jou graag te woord. Wij streven er naar jouw klacht direct aan de telefoon op te lossen. Indien dit niet mogelijk is, ontvang je binnen 2 werkdagen een schriftelijke bevestiging van jouw klacht.

Schriftelijk MKB Collectieven klachten doorgeven:

Meld jouw MKB Collectieven klachten of opmerkingen via het onderstaand formulier of eventueel per post naar: MKB Collectieven Klantenservice, postbus 267, 3100 AG, Schiedam. Binnen 2 werkdagen na ontvangst van jouw klacht ontvang je een schriftelijke bevestiging. Wij doen er alles aan om klachten zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Ervaringen met MKB Collectieven:

MKB Collectieven heeft ruim 110.000 deelnemers geholpen om minder te betalen voor energie, telefonie, verzekeringen en kantoorartikelen. Een aantal van deze ervaringen hebben we op onze website gezet: ervaringen deelnemers. Heb je zelf een probleem, ervaring of een vraag? Laat het ons weten zodat we het meteen kunnen oppakken.

Poging tot oplichting en fraude met "MKB"

Er zijn een aantal bedrijven in de markt welke minder transparant werken dan wij dat doen. Sommige hebben bedrijfsnamen of productnamen waar ook "mkb" en "collectief" in verwerkt zit. Dit is uiteraard storend voor jou en voor ons. Als je contact met ons opneemt over de poging tot oplichting of fraude kunnen we jou mogelijk vertellen hoe je daar het beste mee om kunt gaan.

Neem contact op

Beoordelingen Gemiddelde beoordeling:
5
Saskia van Lint, Amsterdam

Dank voor de vermindering van deze maandelijkse kosten.

(Mevr. S. Van Lint)
5
I.A.O. Installatie Adviesburo Ouwehand , Enschede

Ik heb geen reden tot klagen en de overgang naar Dong-Energy is probleemloos verlopen.

(Dhr. J. Ouwehand)
5
W.Stegenga Counseling/Coaching/Mediation , Gorssel

Zeer tevreden, prima resultaat en afhandeling

(Dhr. W. Stegenga)
5
Eerstelijns Psychologen Praktijk , Ter Aar

ERG TEVREDEN!! En met dank.

(Mevr. C.A. Van Buuren-Overvoorde)